Returnări și reclamații
Returnări
Conform articolului 27 din Legea nr. 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor (Monitorul Oficial nr. 827/2014, cu modificările ulterioare), Consumatorul care a încheiat un contract la distanță poate să se retragă din acest contract în termen de 14 zile, fără a indica vreun motiv și fără a suporta alte costuri, cu excepția costurilor de mai jos. Instrucțiunile privind dreptul de retragere din contract conțin în mod special informații despre modalitatea și termenul de exercitare a dreptului de retragere, precum și despre costurile returnării produselor în cazul retragerii din contract, care sunt suportate de Consumator.
Anexa de retragere din contract este inclusă în fiecare livrare și poate fi trimisă prin e-mail la cererea Clientului.
Pentru a respecta termenul de retragere, este suficient ca informațiile referitoare la exercitarea dreptului de retragere să fie trimise înainte de expirarea termenului de retragere.
În cazul retragerii dintr-un contract încheiat la distanță, contractul se consideră neîncheiat. Dacă un Client Consumator a făcut o declarație de retragere înainte ca magazinul online să accepte oferta acestuia, oferta încetează să mai fie valabilă.
În cazul retragerii din contract, Consumatorul are obligația de a returna produsul magazinului online www.zagatto.ro imediat, dar nu mai târziu de 14 zile de la data la care Consumatorul a notificat compania Zagatto despre retragerea din contract. Este suficient ca produsul să fie trimis înainte de expirarea termenului de 14 zile la adresa: Zagatto Romania, Str. Panduri 120D, Rudeni, Ilfov, 077046, cu mențiunea „Returnare”.
În cazul retragerii, Magazinul va rambursa Clientului toate sumele primite. Conform legii, Consumatorului care a încheiat un contract la distanță (de exemplu, a achiziționat un produs online) i se oferă dreptul de a returna produsul în termen de 14 zile. Vânzătorul are obligația să accepte produsul și să ramburseze costurile de livrare plătite anterior de Consumator, în cazul în care cumpărătorul a ales cel mai ieftin mod de livrare disponibil în magazin. Dacă cumpărătorul a ales o metodă de livrare diferită de cea mai ieftină oferită de vânzător, antreprenorul va rambursa costurile de livrare a produsului comandat, în limita opțiunii de livrare cea mai ieftină disponibilă în oferta respectivă.
Consumatorul este obligat să suporte costurile directe de returnare a produsului.
În cazul în care plata a fost efectuată prin card bancar, rambursarea sumelor pentru tranzacție se va face pe contul bancar asociat cardului de plată al Clientului.
Returnările sunt procesate în termen de 14 zile de la primirea produsului după retragerea din contract.
Garanție pentru vicii, reclamații
Clientul are dreptul la reclamații din garanția pentru vicii, reglementate de Codul Civil.
Produsele nu beneficiază de o garanție suplimentară (opțională) oferită de vânzător.
Zagatto Romania este obligat să furnizeze Clientului produse fără vicii fizice sau legale. Zagatto Romania este responsabil față de Client pentru viciile produselor conform prevederilor legii nr. 23 aprilie 1964, Codul Civil (text unitar, Monitorul Oficial nr. 121/2014, cu modificările ulterioare), în special art. 556 și următoarele din Codul Civil.
Se recomandă ca reclamația să conțină, în mod special: numele și prenumele, adresa de corespondență, adresa de e-mail la care se dorește trimiterea răspunsului la reclamație, dacă Clientul dorește să primească răspunsul prin e-mail, data achiziției produsului, tipul produsului reclamat, descrierea detaliată a defectului și data constatării acestuia, cererea Clientului, precum și modalitatea preferată de informare a Clientului cu privire la modul de soluționare a reclamației. Împreună cu reclamația, Clientul trebuie să furnizeze Zagatto Romania dovada achiziționării produsului. Aceasta poate fi, de exemplu, o copie a bonului fiscal sau o copie a facturii. Textul de mai sus referitor la reclamație este doar un exemplu, pe care Clientul nu este obligat să îl urmeze și nu afectează eficiența reclamațiilor depuse fără descrierea recomandată.
Clientul care exercită drepturile din garanția pentru vicii este obligat să trimită produsul la adresa sediului firmei.
Zagatto va analiza și va răspunde la reclamație fără întârziere, dar nu mai târziu de 14 zile de la data depunerii reclamației. Clientul va fi informat despre decizia privind reclamația de către magazinul online.
Pentru a iniția procedura de reclamație, Clientul trebuie să contacteze biroul de asistență clienți prin e-mail sau telefon, la adresa info@zagatto.eu sau la numărul de telefon 756 015 224.